2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
نمونه تکمیل شده قرارداد کار ساعتی

نمونه تکمیل شده قرارداد کار ساعتی

در این قسمت به زودی نمونه ی تکمیل شده قرارداد کار ساعتی را برای شما قرار می دهیم. بسیاری از کارفرمایان ترجیح می دهند کار خود را به صورت ساعتی ارائه و حق الزحمه کارگران را نیز بر این اساس محاسبه و پرداخت نمایند. در بحث کار ساعتی چون معمولا ساعت کار کم تر از میزان قانونی روزانه، هفتگی و یا ماهانه می باشد، بر اساس ماده 39 قانون کار به همان نسبت نیز می بایست تمامی مزد و مزایای حین و پایان کار کارگر محاسبه شود. نکاته بسیار مهم در این خصوص این است نباید از حق استفاده از روز جمعه با مزد برای کارگری که ساعتی کار می کند غافل شویم. مزایای حین کار شامل کمک هزینه اقلام مصرفی خانوار، حق مسکن، عیدی و پاداش، حق سنوات و ... همه می بایست در تعیین یک ساعت حق الزحمه کارگر منظور شود. ما در این نمونه قرارداد تکمیل شده تلاش کردیم تمامی مطالبات را با فرمولهای خاصی محاسبه کنیم تا از ضمن صیانت از حقوق کارگر از بروز اختلاف در زمان تسویه حساب بین کارگر و کارفرما جلوگیری شود.

با توجه به اینکه رویه برخی کارگاهها تسویه عیدی و پاداش و حق سنوات در حین کار می باشد، ما در اینجا برای راحتی کار دوستان 2 نمونه قرارداد کار تکمیل شده ساعتی (یک مورد با محاسبه و در نظر گرفتن تمامی مطالبات حین و پایان کار شامل مزد و مزایا و عیدی و پاداش و حق سنوات و مورد دیگر بدون مطالبات پایان کار و عیدی و پاداش) تنظیم شده است. به صورت ساده تر می توان گفت در مورد اول تمامی مطالبات حین و پایان کار و عیدی و پاداش برای یک ساعت کار محاسبه شده ولی مورد دوم برای مزد و مزایای حین کار تنظیم شده است.



برچسب ها: قرارداد کار ساعتی , مزد کارگر , پاره وقت , قرارداد کار ,
0000 تومان